wtorek, 19 stycznia 2010

Akumulatorowy zakrętak udarowy SSD 14,4, LT 14,4 V

Jeśli mówimy już o nowościach firmy Metabo, nie można pominąć rewelacyjnego akumulatorowego zakrętaka udarowego SSD 14,4, LT 14,4 V. To elektronarzędzie zostało przeznaczone do szczególnie profesjonalnych zastosowań. Co je wyróżnia? Otóż polecany zakrętak posiada Elektronikę Variospeed (V) i akumulator litowo-jonowy o napięciu 14,4 V oraz pojemności 2,6 Ah. Ponadto gwarantuje on stabilną bezodrzutowa pracę mimo bardzo wysokiego momentu obrotowego. Zakrętak ten oferuje możliwość trójstopniowego wyboru liczby obrotów momentu obrotowego, przy czym na 1. Stopniu obrotowym max. liczba udarów równa się 1.500, na 2. – 2.700, zaś na 3. – 3.300! Jakby tego było mało, to elektronarzędzie kontroluje pojedyncze ogniwa w akumulatorze, zaś sam akumulator jest wyposażony we wskaźniki stanu naładowania. Akumulator ten wykazuje się również długim czasem eksploatacji przy jednocześnie szybkim czasie, jaki potrzebuje na naładowanie się – tą ostatnią cechę zakrętak zawdzięcza technologii AIR COOLED. Dzięki technologiom innowacyjnym zakrętak udarowy firmy Metabo stoi na najwyższym poziomie profesjonalizmu.

5 komentarzy:

  1. Tego typu wkrętaki są na pewno pomocne w codziennych naprawach. Jednak ja zdecydowanie wolę elektronarzędzia kupować w https://interblue.pl/elektronarzedzia,c,67 gdzie juz zaopatruję się od dość dawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nie znam się na akumulatorach, ale jak najbardziej jest to na pewno fajna rzecz. Najbardziej z tych kwestii podoba mi się montaż instalacji fotowoltaicznych. Jak zdążyłem zauważyć to firma https://olsztynskieokna.eu/ zajmuje się właśnie fotowoltaiką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dobrą sprawę to są elektronarzędzia które najprawdopodobniej są w każdym z domów. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdzają się również instalacje fotowoltaiczne które montuje firma http://inovativ.pl/ i robi to jak najbardziej właściwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego właśnie ja jestem zdania, że świetnie sprawdzi się w każdym domu instalacja fotowoltaiczna. Jak już napisano w artykule http://zielonainfrastruktura.pl/fotowoltaika-dla-spoldzielni-mieszkaniowych-czy-warto/ to także spółdzielnie zapewne chętnie korzystają z takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja nie mam o takich rzeczach pojęcia więc również ciężko jest mi cokolwiek o tym powiedzieć. Mogę od razu polecić doskonałą firmę https://pomiary-szczecin.pl/ jeśli komuś zależy na dobrze wykonanych pomiarach elektrycznych.

    OdpowiedzUsuń